HİZMETLERİMİZ

DİŞ ETİ HASTALIKLARI (PERİODONTAL HASTALIKLAR)

Periodontoloji Dişhekimliğinin her dalı ile çok yakından ilgili olan bir bilim dalıdır.
Periodontal Hastalıklar çok sinsi ilerler, gece uyandıran ağrılar olmadıkları için hastalar bazen yıllarca bu hastalıkla yaşarlar dişleri uzayıp sallanmaya, hareket etmeye başladığı zaman diş hekimlerini ziyaret ... Devamını oku

ESTETİK DİŞ HEKİMLİĞİ

Her insan güzel gülümsemeyi ister.Güzel bir gülüş iyi bir estetik gerektirir ve artık günümüzde bazen küçük dokunuşlarla yarattığımız büyük farklar sonucu çok güzel gülüşler elde ederiz.Bazı durumlarda hastanın gülüşünü, dişlerini iyi bir analiz yapmak için ağız yapısını bilgisayar ortamına ... Devamını oku

İMPLANT

Diş kayıplarının sonucunda hastalara sunulan en güzel çözümlerden biridir implant.İmplant çene kemiğinin yeterli olduğu durumlarda kaybedilmiş dişlerin yerine titanium metalinin veya özel olarak tasarlanmış zirkonyum ve titanyumdan oluşan yüksek performanslı alaşımların çene kemiğine ... Devamını oku

KANAL TEDAVİSİ (ENDODONTİ)

Kanal tedavisini basitçe anlatmak gerekirse dişin mine tabakasından başlayan çürüğün minenin altındaki dentin tabakasına ilerlemesi oradan da dişin köklerinin içinde bulunan kanallardaki sinir bağ dokusuna yani pulpaya kadar ulaşıp geriye dönüşü olmayan bir pulpa hastalığının oluşumu sonucunda ... Devamını oku

ORAL DİAGNOZ (TANI)

Oral Diagnoz ,teşhis ve tedavi planlamasıdır.İyi bir muayene, iyi bir teşhis ve tedavi planlaması için ilk adımdır.Dişhekimliğinde yapılacak her tedavi işleminin iyi bir teşhis ile birlikte planlaması yapılır.Modern tedavinin esası teşhistir.Teşhis için de hasta ile çok iyi bir konuşma ... Devamını oku

PEDODONTİ (ÇOCUK DİŞLERİ)

Çocuklarda koruyucu diş hekimliği ön plana çıkmalıdır.Üç yaşından itibaren altı ayda bir dişhekimini ziyaret etmeliler.
Çocukları çok küçük yaştan itibaren diş hekimi ile tanıştırmak onların korkularının oluşmasına engel olacaktır ve diş fırçalama ,ağız hijyeni motivasyonu oluşacaktır.Üç yaşından ... Devamını oku

PROTEZ

Protez kaybedilmiş ,çekilmiş dişlerin yerini doldurmayı amaçlayan sabit veya hareketli olarak planlanan yapay dişlerdir.Protezlerden Sabit Protezler kuron ve köprü diye ikiye ayrılır.Kuron (kaplama)tek dişin belli ölçüde küçültülmesi ile yapılan protezdir.Köprü çekilmiş boşluk bölgelerinin önündeki ... Devamını oku